Värdera din blogg

Jag läste på en vänninas blogg om hur man kan värdera sin blogg.
Vet inte om det stämmer men det kan vara kul att testa på!
Lycka till!
http://bloggvarde.se/

Detta är bara en myt, men det var bra roligt att kolla!


#1 - - Sessan:

Bloggvärde är faktiskt en myt, skrev om det en gång, vet inte ifall jag raderade inlägget. Men det är alltid kul att kolla iaf :D



Chiliserien är faktiskt otroligt läcker!! Du borde införskaffa deras mest nödvändiga prylar iaf, som du använder allra mest. Jag har i princip allt av deras serie, men har förvisso aldrig använt min mixer tihi.



<3<3<3<3<3<3<3<3

#2 - - Sessan:

Jag vet, men han gav precis bort en dyr present till sin "kk" som han hade före vi blev tillsammans, det känns skumt. Jag känner mig spolad, vet inte hur jag skall känna riktigt. Men hon är riktigt ung, men jag känner mig fortfarande vilsen. Fuck kärleksproblem!!



Min hund är faktiskt hela 11 år :( Men hon ser verkligen ut som en ungdom, right?! ;) <3 PUSSSSSSS

#3 - - Sussie:

Tack så mycket! :D

Hoppas du kommer tillbaka! :D

#4 - - Sessan:

Men jag är en dunderbar person ;) Finns inte ord för hur glad jag känner mig, speciell!! Ingen är perfekt, men en sak vill jag verkligen poängtera som är en utav mina bästa sidor, och det är att jag verkligen tar hand om personer i min omgivning, ger dem styrka och kärlek, men sist men absolut inte minst - Jag hatar falska personer som ljuger. En lögn föder än flera!



Love you honey paaj

#5 - - Sessan:

Sådär, jag har kommit på fel sida med min fästmans föräldrar, men som sagt det är inte min förlust utan deras ;)



blogga mer hjärtaat, du vet att jag äälskaar att läsa din blogg :D PUSSSS

Till top