Sminktips

Tänkte uppdatera lite sminktips.

Ögonfransarna:

Denna mascara konkurrerar ut dyra märken som Lancôme och Chanel i sminkväskan när man har testat, Maybellines Define-a-Lash Volume mascara, den både separerar och som ger fransarna ett ordentligt lyft.

Kostar 135 kr och finns i välsorterade varuhus.










Puss!
#1 - - Sanna:

Ueeehh tycker det där med smör låter äckligt :P haha joo tror du har frågat det redan, den mascaran har jag och den funkar dunder, fast den dammar lite så jag blir lite svart på kinderna mot dagens slut.

#2 - - Sanna:

Ja jag tycker också det verkar så, tyckte de behövde piggas upp lite de små liven =)

#3 - - Amanda Eklund:

ska köpa dendär hade jag tänk mig :P fick såndär rabatsak med kalendern i skolan så tänkte testa:P

#4 - - Sanna:

Jo det borde ju egentligen göra det men känns lite äckligt med smör i ansiktet, sen gillar jag inte lukten haha skulle nog kräkas kanske, neej nu ska jag hoppas i säng för imån blir det jobb. Usch och fy. Godnatt söta du

#5 - - sess:

Dundergulliga du!! Blir helt varm i kroppen när jag kikar in din blogg, eftersom att mitt namn ofta dyker upp.



Love you pumpkin

#6 - - Patricia:

eller olivolja, ta bara lite i bomull :) funkar jätte bra!

#7 - - Malin:

absolut inte smör eller olja vid ögonen, smink olja smink bortagning är en sak . men olja och mat fetter får du elmia av, små fettklumpar under ögonen som bara går att lasra bort. så gör absolut inte det.

Till top