Scream, Are we having fun yet?

Well, har namnsdag idag!
Fick en jättefin ros (med ett hjärta & nallebjörn) av Tony, det var romantiskt av honom.

Aja, alla som heter Louise; Grattis på eran namnsdag!



























#1 - - Camilla (MYRRAH):

Tack sötnos!

#2 - - Brunetten Sanna E:

ååh, helt snurrig. vad var det du undrade vart jag läste ngt?

haha

#3 - - Evelina:

http://www.designadinblogg.se/2007/october/andra-sa-du-far-en-stor-profilbild.html förklarar det bättre än jag kan göra :')

#4 - - Brunetten Sanna E:

haha, ok vilken tur :p

#5 - - Sessan:

Nu får du ta & ge dig pälskling!! Du har alla fina bilder & jag nadaa!! Tar alltid dina bilder sockertopp ;)



PUSSSSS!

#6 - - Lisa:

Okej, vad härligt :)

vad har du hittat på idag?

#7 - - Dress Like a Princess:

Vill du ha annonserna vid sidan om bloggen till höger eller minar du i menyn där det står kategoria osv? :)

#8 - - Dress Like a Princess:

Om du har koden till anonnsen så lägger du in den i kodmallen sen, under disgn så väljer du kodmall å så klistrar du in den där du vill ha den :)

#9 - - Dress Like a Princess:

Hör av dig igen om det inte fungerar :)

#10 - - Dress Like a Princess:

Hm, vart i menyn vill du att de ska ligga jag kan kolla hur jag har lagt in min s kan jag försöka förklara om du vill ha den typ på samma ställe :)

#11 - - Alexandra:

Nä, jag bor i Umeå:)

#12 - - Dress Like a Princess:

härligt, nu ser jag annonsen :) de ser jättebra ut

#13 - - CARRO:

Grattis på namnsdagen. Kram sötnos!

#14 - - Louise:

Grattis själv ;)

#15 - - alec:

naw min bebis Grattis sötnos!

Hur mår du? göra i veckan? träffas?

puss!!

#16 - - alec:

hejje hjärtat :)

Jag mår bra, eller mår illa, hade mina glasögon för att impa på dom jag sökte jobb hos :P hahaha



KRAM GUMMMAN!

#17 - - Jonna:

Jonna Louise heter ja:) så grattis till oss båda!

#18 - - alec:

haha jag lämnade cv:n haha läs mitt inlägg på bloggn hahaha...



Puss söt

#19 - - alec:

vadå varför skulle du inte kunna göra det?



love

#20 - - LITTLE MISS LOUISE:

Ja visst gör det? :P Tack detsamma, och grattis på namnsdagen!

#21 - - Sessan:

GRATTIS HJÄRTAT!! Tjejen det handlar om är jag älskling :( Kan inte hålla tårarna tillbaka. Kan inte lämna honom, vad skall jag göra? Han vägrar varken lyssna eller prata med mig!!

Till top