Underbart

Jisses, helt slut i kroppen idag också.. Började halv 6 idag. Den tiden är inte att leka med kan jag ju tala om för er!
Vill ha ett nytt jobb, något roligt jobb, det låter som något för mig!

Juste! Mamma ringde för en liten, liten stund sen. Hon undra om jag hade lust att följa med på någon rest resa nästa vecka!

Hueja mig, det skulle ju vara toppen! Jag & mor blir det, tyvärr utan min pojke..
Men det blir ju roligt med bara mig och mamma också, ligga på stranden & läsa böcker, gå och shoppa & bada! Låter perfekt om du frågar mig! 

Var finns eran favorit/önske reseort?


#1 - - NAVAS:

THANKS :) NEJ, DET E EN TJEJ SOM GÖR DOM PÅ MIG! HON HAR DE SOM HOBBY, SÅ DET KOSTAR MIG ENDAST CA 300KR!

MM, JAG FLYTTAR TILL STHLM NU TILL HELGEN FÖR ATT BÖRJA DANSA IGEN. SKA UTBILDA MIG :)

KRAM

#2 - - ida:

tyckte din header va riktigt fin, använder du photoshop eller något annat som du kan tippsa ? :)

#3 - - ida:

tyckte din header va riktigt fin, använder du photoshop eller något annat som du kan tippsa ? :)

#4 - - ida:

tyckte din header va riktigt fin, använder du photoshop eller något annat som du kan tippsa ? :)

#5 - - Erik Keding:

Jag kan annars resa istället för dig, det är okej för mig!

#6 - - helena:

tack så mkt!:)



jag har alltid drömt om att få åka till grekland, så det kanske blir av till sommaren . :)

Annars så är ju mallorca jättefint o mysigt!



Vart funderar ni på att åka nånstans ?:)

#7 - - ida:

sv: okej, det låter som en riktigt duktig kompis (a) tror du det finns någon chans att man skulle kunna få hjälp med saker om man behöver tips? Låter mysigt med en reda med mamma, det brukar vara så mysigt på "tjej-resor" :)

#8 - - Agnes:

Jag skulle jättegärna vilja åka till new york, verkar som en sån coll stad. Och superbra shopping:)



Hoppas du får det bra på din semester!

#9 - - Malin:

jo det är bara fint medmig=) hur är det själv ?

#10 - - helena:

okej :D ha det så kul då ialf :)

jag antar att du kmr att bli jättebrun ;)

#11 - - Sanna:

Åhh gud, underbart med resa



Vill också åka bort ju, ja man blir verkligen lugn när man ser de små liven, jätte mysigt är det. Önskar jag inte var så lat så jag med hade kunnat ha det haha



Puss å kram

#12 - - Matilda:

thailand :D och bo på koh lanta när byn saladan

#13 - - Karin:

okej så bra då !

ha en bra kväll, kram

#14 - - LOVISA:

Hejhej, allt är bra med mig. själv?

#15 - - Feliciaa:

s: det är okej med mej ..



hm .. jag skulle vilja åka till USA eller grekland! <3

#16 - - Linda:

Med moi är det bara bra,själv då?

Var med i mina tävlingar vettja,dom får inte missas;)

#17 - - Linda:

Jaaaa det får du göra o även den andra tävlingen om ett lyxigt spa-kit=)come on!

#18 - - Karolina:

skulle vilja åka någonstans i sydamerika

#19 - - jenny:

nej va kul.. värsta lyx när snälla cathrin är ifarten :D gud nu vart jag ännu mer sugen på att åka ivääg :D hoppas ni får dunderkul =) miss you<3<3

#20 - - marie:

vad underbart och härligt det ser ut:p vill dit:P hahah vad gör du då+

#21 - - yanira:

det där såg riktigt härligt ut i alla fall (:

#22 - - Bella:

Åk till bulgarien :) Vi åker dit på torsdag!

#23 - - yanira:

jag mår fint, hur är det själv? :)

Till top