Under helgens gång

Heej allihopa!
Som ni har märkt så har jag inte haft tid att blogg nu under helgen. Eftersom mina änglar från linköping kom hit i fredags!
Men jag tänkte dra allt lite kort om vad vi gjorde.

I fredags så spelade vi som sagt hazard. Som i vanlig ordning så gick det inget bra för mig, men för Jenny gick det nämligen himlans bra för.
Efter spelet konstaterade vi att Jenny vann men hela 4 paket, Olle & Mill på en delad 2:an plats med 3 paket var och jag kom sist med mina 2 paket.
Kan ju även säga att Olle lyckades raffa åt sig de mest åtråvärda paken.. som vanligt.

Sen åt vi tacos och kollade på OS och Mtv.

I lördags så åkte vi in till stan för en mer eller mindre shopping runda.
Jag själv kan jag säga inskaffade den himla fina koftan som jag har suktat efter så lääääänge nu, + ett fint halsband till det. Nu ska jag bara skaffa någon fin lila tunika eller liknande, sen känns den outfiten komplett!
När  Millan skulle in och shoppa sina kläder så gick vi in i en helt galen men spännande affär. Hitta en massa roliga skor tills jag konstatera att jag aldrig skulle få på mig skorna, vilket inte var lika roande.
Vi träffade även Millans wow-kompis. Det var roligt också!

Idag, söndag, så skjusade jag & Tony in dom till centralen så dom kunde åka hem.

Gosh, har saknat dom sååååååå himla mycket! Man glömmer helt bort olika oros känslor som man har i kroppen med en massa skratt!
Det var länge sedan jag hade så roligt. Får åka hem snart och träffa dom på hemmaplan.



Bilden
Jag, Jenny, Mill & Olle

Haha, vad kan jag säga?
Lagom trött OCH osminkad var jag när kortet togs. Kiwi ser ju lagom road ut!

    

Tack för en underbar helg tjejer!
Saknar er massor! <33








 

#1 - - alec:

Arkiv X såg vi.. Ganska ok, men inte super bra..

LÅTER SOM EN BRA HELG, eller?

ha det bäst

#2 - - Sessan:

Det verkar som om du har haft en toppenhelg! Min har förvisso varit mindre bra, men det är för att jag känner mig ensam just nu, och situationen med hans föräldrar gör mig förargad!!



Hoppas du hade det dunderbart med dina vänner hjärtat!! Längtar tills jag får se bilder på er 4!

Till top