#1 - - Maria:

den klänningen var riktigt söt.

#2 - - pernilla:

jo, det har du helt rätt i!

#3 - - Matilda:

Sv: Idag har det varit hård träning... vänner och ikväll mys med familjen och pojkvännen :)



Ha en fin kväll.

#4 - - Linda:

Skitsött det där=)

Hmm hur jag fick in bloggkoll läste jag mig till på designadinblogg...där tipsade en tjej mig om o sedan så fixade jag det,man är tvungen att klistra in koden mellan vissa reader=)

så kika den där bloggen där alla design tips står=)

Synd att jag inte kunde hjälpa dig mer men...=(

#5 - - Matilda:

Sv: Jo, träningen var nice. Tränar du mkt? :)

#6 - - JESSICA:

sv: Härligt härligt :D hoppas ni får de skoj då

#7 - - Anonym:

checka min blogg,kramar evelina

#8 - - Linda:

Vilken söt blogg du hade :O)

Ha en trevlig kväll

#9 - - Anonym:

tack om du e intresserad av att köpa nått är det bara att kontakta mig på [email protected]

Kram

#10 - - Angelica L:

Joo jättefin :D

Hoppas dagen har varit bra?!

Kram

#11 - - Dilan:

Inget speciellt lagade middag nyligen, ska äta sen ska jag sitt och mysa med kompisar, har köpt en massa gott,, vad gör du då?

#12 - - Fanny:

Jo hon var jättesöt men det är ju helt stört vad vit hon är!

#13 - - liene:

Hon är jättsöt alltid och den kläningen var riktigt fin.

#14 - - samantha:

eeew va äckligt smala ben hon hade

#15 - - MATILDA:

den klänningen var riktigt söt!

#16 - - Anonym:

gillar inte det klumpiga halsbandet men klänningen var söt ;)

Till top