Sweeney Todd

Attans vad jag är sugen på att titta på Sweeney Todd.
Skulle ha sett den på bio, men det blev aldrig av.

För er liksom jag, som inte har sett filmen, så kommer det en kort handling om filmen:

Sweeney Todd anländer tillbaka till ett London där hans fru togs ifrån honom femton år tidigare.
Åldrad, sårad och likblek efter åratal i fängelse på falska grunder, har han bara hämnd på hjärnan. Den gamle barberaren har tappat all tro på mänsklighetens goda, och planerar att åter ta till sina rakblad, denna gång för att korta inte bara polisonger - utan även livet på alla som förtjänar det det minsta.

Tillsammans med hyresvärdinnan Mrs. Lovett, som enligt egen utsago står för de värsta pajerna i stan, börjar de att eliminera folk en efter en.

Har kommer även en trailer



 





Älskling berätta nyss att han har laddat ner Sweeney Todd.
Så ikväll blir det att titta på den filmen!
yey!
Ibland är han bara för underbar. Han är det bästa som har hänt mig! <3


Nu har vi tittat på den filmen!
Helt okej om du frågar mig.

Jag ger den 3/5 (på äkta Hasse Wiklunds vis)
Till top