Rackare!

För en liten stund sen så fick min älskling panik över att hans mobil var borta.
Detta var inte överaskning för mig, för att han har en tendens att tappa bort den ett x-antal gånger om dagen.
Vilket påminer mig om en annan person.. hehe..Olle. 

Hur som haver, vi letade massor efter och varken jag eller Tony kunde hitta den.
Vi vände på våra madrasser & tittade i skåpen.
Så tittar Tony på Kiwi och då började hans onda aningar dyka upp i huvudet. Inte kunde jag tro något sådant om henne. Men vi följer efter henne til hennes säng, gissa vad vi hitta?
Juste, hans mobil.

Då hade min lilla busunge snott den och gömnt den i hennes säng.

Vilken liten rackare hon är!

Men hon ser ju så oskyldig ut!

#1 - - CARRO:

Vilken sötnos :)

#2 - - alec:

(*) naw sötnos :)



Gjort idag då?

kram

#3 - - alec:

Thihi jag insåg det :P

jag har tagit det lugnt, fikat med mamma, sen varit på middag hos pojkens föräldrar



Göra i veckan då?

kram

#4 - - Sessan:

Det är verkligen världens sötaste tussinussa!!

#5 - - Sessan:

Aauuww! Jess utan tvekan. Sitter o kollar saker på blocket fast jag aldrig skulle vilja köpa ngt där. Men jag vart heeelt förälskad i denna s" rel="nofollow">http://www.blocket.se/vi/16977296.htm?ca=11s

Vem skulle banga på allt det!! :O

#6 - - Sessan:

Jag bara ääälskar att kika på blocket, men vågar aldrig handla. Den kommer gå på runt 500 kr, beroende på vad som skall göras etc. Riktigt billigt gums!



PUSSS & KRAM

#7 - - Sessan:

Gullefjun, gå in på www.apollosol.se och kolla igenom deras utbud! Jag har aldrig testat där, men vet väninnor som brukar göra sina där. Man får la testa sig fram ;)



Loovely!

#8 - - Sofie:

Aww vilken söt hund!

#9 - - Jenny aka Olle ^^:

haha det kan hända den bästa:D det är jag o tony levande bevis på :D

#10 - - Jenny aka Olle ^^:

hihi aa det har jag.. värsta turen! den var i en av sommarhagarna.. pappsen hitta den.. hhan hörde vibratorn

Till top