Pablo Francisco

Haha!
Jag lovar, han måste vara jordens häftigaste karl! Han kan imitera allt och alla!
Kolla själva!



Tell me, vad tyckte du?




Känns så otroligt bra att se att statistiken bara höjer och höjer sig!
Jätteroligt att se att folk är så nyfikna på ens blogg, så man blir helt varm i kroppen.
Jag hoppas att alla har haft en lika trevlig fredag som jag?
#1 - - Moa:

tack, är sjuk :( själv? :)

#2 - - Janna:

han är grym! :D haha

#3 - - Moa:

inget spc, skolan bara :P dd?

#4 - - anna:

inget spec. håller me

#5 - - Janna:

jaa verkligen :D fett skön.

med mig är det superduper :) självdå?

#6 - - B L O N D I N A:

GUUD VA SNYGG DESIGN!



sv: hahah nej de e inte min grej ;)



jadå, sj? :)

#7 - - Janna:

låter super det! :) hehe. I helgen ska jag till kungsan med familjen, mamma bjuder på lunch. Det blir väl även en shoppingrunda när man ändå är ute i svängen :p vad har du för planer då?

#8 - - marie:

han var jätte duktig:P bra med mig med:P kram

#9 - - Janna:

hihi jaa :p okej, vad mysigt!

#10 - - marie:

samma med mig:p haha

#11 - - Janna:

jag lyssnar på musik. Jag har börjat fått grus i ögonen, kanske sleepar snart :] dudå?

#12 - - B L O N D I N A:

sv: hehe oekj så bra :) mjaa jag vet inte redigt, inga planer :P sj?

#13 - - marie:

ja det blir vell skola och så sj då? kram

#14 - - Janna:

jaa, hehe okej :) det börjar bli ganska sent :p men ändå lätt att man fastnar vid datan!

#15 - - marie:

Aha okej, vart ska ni åka då då?

#16 - - B L O N D I N A:

sv: hehe okej vart ska du da? :)

mjaa fest typ :P

#17 - - Janna:

haha :p precis :D !!

#18 - - ANGELICA:

Hahaha fan vad bra! :) Hänt idag? Puss

#19 - - B L O N D I N A:

sv: guud va kul :D

#20 - - B L O N D I N A:

sv: jaa de e ju inspark o lite så :P

#21 - - B L O N D I N A:

sv: haha nee gymnasiet 1 året :P

#22 - - B L O N D I N A:

sv: haha :P media :P

#23 - - Lisa:

Jahaja :) hoppas ni får kul då!

#24 - - B L O N D I N A:

sv: jaa hittils så :)

#25 - - elin:

Sv: Heej, jo jag mår bara bra, hur är det själv då? :) det där med designen har löst sig nu, men tack ändå :D

#26 - - sarah:

Jo trött som tusan nu . Men mår fint ;) Själv?

#27 - - Agnes:

Han är så jävla rolig! haha

#28 - - Cate:

Jag äälskar P.F... hade helt glömt bort honom tack för remindern ;)

Till top