#1 - - B:

http://beno.blogg.se/2008/august/vad-ska-jag-ha-pa-mig-1.html



RÖSTA !

#2 - - Frida J:

De vill ja också ha! :D

#3 - - Camilla Aggeborn:

Har du någonsin undrat vart alla bloggerskor får sina prylar och inbjudningar till events? Läs på min sida jag hittade svaret!

#4 - - Anna:

vilket sött halsband!

#5 - - Jenny aka Olle ^^:

är det inte tröjan du köpte i lördags?? fint var det iaf <3

#6 - - Emma:

najs :d

#7 - - Frida J:

Jag gillar också lila, dehär mörkare, men då är de bra för oss för att du är i mode nu i höst! Lila här kmr vii! :D

#8 - - Sessan:

Jag kan avslöja att det är ett playstation 3 med 60 GB, så du kan alltså spela både playstation 1&2 spel på den! GRYMT!



Sen så skall jag fixa så att vårat porträtt blir avmålat med skuggor och sånt i stort format. <3 Vad tycker du om det?

#9 - - sofie:

men gud, halsbandet föll jag för direkt .. vart hittar man det ?

Till top