Överraskning!


Tjohoo!
Mår lite bättre idag, illa måendet börjar avta, men känner mig väldigt slut i kroppen.

Hur som helst! Det var inte det som jag ville säga! Idag när jag vakna så stoppa karln min upp ett brev i näsan på mig. 
När jag öppna den, låg det här jättefina halsbandet i brevet. 
När jag blev ny kund på netglitz.se så fick man välja mellan 4 olika halsband som dom skickar hem helt gratis! 
Är det inte roligt?!

Vill ni också inskaffa detta underbara halsband, så gå in på länken ovanför "betties galleria" och beställ hem ditt halsband, helt gratis!
























Vad tycker ni?


Puss!
#1 - - Sanna:

Det var riktigt fint och ovanligt med =) Kul med gratisgrejer. Göra idag då?

stor kram

#2 - - Sessan:

Jätte vackert äälskling! MISS YOU PRINCESS!

#3 - - anna:

Snyggt

Till top