Moral efterlyses! - Var vänlig kontakta mig vid upphittandet!


Är det något som jag har tröttnat på så är det all falskhet som sprider sig allt mer oss tjejer emellan.
Visst, man ska inte såra varandra genom att säga precisa allt vad man tycker & tänker till personen i fråga.
Men att gå bakom ryggen på folk är ju bara "soo low", om du frågar mig.

Vart tog respekten gentemot varnadra vägen?
Vi tjejer ska hålla ihop, inte spela ut varandra.


"Behandla din nästa som du själv vill bli behandlad."
Det ska väl inte vara såååå svårt att visa att man har medkänsla & förståelse till folk?




Vart tog den gamla hedliga moralen vägen?
Har vi tappat den någonstans på vägen?






 

#1 - - alec:

jag har inte varit med om det så mycket nu när man har blivit äldre, men fy fan för det när man var liten, fjortis och allt you name it.. men inte nu..!



vad har du för dig ikväll då gumman???

kram på dig

#2 - - alec:

thihi jag sitter och kollar fotboll :) nörd som jag är eller snarare SUCKER FÖR FOTBOLL :)

åh mys med pojken vad mys :)

jag har precis duschat och peelat mig och klippt och målat naglar, smörjt in mig :) sååå härligt..



vad gör en sån snygging som du i morgon då??

puss finaste

#3 - - Sessan:

Kvinnan i fråga heter www.lorenasanchez.blogg.se ;)

#4 - - Roxanna:

haha okej ;P min kille har också fixat det nu! fan vad glad jag blev när jag kom hem och såg det! haha

#5 - - Roxanna:

haha jaa :D



haft en bra dag idag då? =)

#6 - - alec:

gjorde du, vilket lag?? vilken division??



jag ska kanske träffa sessan i morgon :) fika och sånt.. sen på fredag blir det utgång :)

sen vet jag inte, tror pojken ska spela fotboll på lördag :)



puss darling

#7 - - Sessan:

Sitter ensam och surfar lite, tänkte kolla lite film snart. Skall göra mina naglar imorgon, och det kommer ta tre timmar, kommer typ sova genom tiden haha.



Vad gör du hjärtat? <3

#8 - - Roxanna:

okej vad trevlig =) samma här!

#9 - - Amanda Eklund:

haha jaa men hon är fin och älsakr hennes blogg :D och din blogg med även fast det är första gången idag jag var inne här pga hon skrev om dig/din blogg :D

#10 - - Amanda Eklund:

jaa och hon jar sån himla underbar personlighet. jaa det är det alltid har även lagt in dig i mina favoriter på datorn så nu ligger du där bredvid sessan faktist :P ååh va kul (:

#11 - - Amanda Eklund:

jaa får en alltid på gott humör (:



haha nej asså menade mer på datorn/internet hahah :P ääh inget att vara generad för man kan iten veta allt :P

#12 - - Amanda Eklund:

vet inte vad jag ska svara men ahah det va så lite så (: eller något hahah usch är sämst på såndär :P Vet inte blir nog just my luck som alltid hahah :D

#13 - - Amanda Eklund:

haah ja och killarna är ganska så jätte söta hahah speclet danny hhaha jag älsakr mcfly :p

#14 - - emelie:

tack så mkt :)

och jag blev superglad över din kommentar:D



jo jag har spelat fotboll sedan jag var 6 år ungefär :) nu spelar jag i div 3 men förmodligen blir det klubbyte och div 2 eller 1 till våren :)

#15 - - Tindra:

Jag håller med dig, tjejer e såå iskalla mot varann o elaka.....

#16 - - alec:

hej älsklingen min



jag ska inte träffa sessan idag, det blev inte så..



vad gör du idag då?

puss gumman

#17 - - Amanda Eklund:

jaa det har dom verkligen :D

#18 - - Patricia:

det undrar jag också.. tjejer kan vra så falska

#19 - - alec:

hej darling..



Nej men vi ska träffas och ta en öl och snacka längre, nu skulle ju hon till nagelskiten :)



åh vad tror du att dufår??



jag ska träna, det är det jag ska göra :P

kram love

#20 - - alec:

du vill inte träffa oss du med då??

vore jätte kul juh.. :)



åh spännande :)



puss älskling!

#21 - - alec:

du vill inte träffa oss du med då??

vore jätte kul juh.. :)



åh spännande :)



puss älskling!

#22 - - Amanda [ Girlyliicious ]:

S; Ja den luktar faktiskt också gott=)

#23 - - emelie:

du får ta och börja om kanske ;)

det är ju aldrig försent :D

#24 - - alec:

thihi jag vet inte när, måste prata med sessan också... men vart bodde du?? inte i sthlm va??



åh vad spännande älskling

#25 - - alec:

MEN ÅH DET ÄR JU INTE LÅNGT JUH, då får vi träffas på en öl :)



Åh roliiiit :)



Puss love

#26 - - Amanda [ Girlyliicious ]:

Vad har du för stilmall? :)

#27 - - alec:

jag bor på värmdö, ligger 20 min från stan :)

sessan vet jag inte :S



När kan du då?



snart snart snart.. <3

#28 - - Amanda [ Girlyliicious ]:

Kolla först där man ändrar färgen osv om det står text-decoration:underline; om det gör det ändra underline till none; om det inte gör det klistra då in text-decoration:none; efter #dinfärg; och för } :)

#29 - - alec:

kan vilken dag som helst :) pluggar ju distans :) men vi pratar med sessan också. vet du vad hon vill bli kallad :S



känns lite dumt att skriva sessan hela tiden..



Puss love!

#30 - - alec:

haha jaa :)



men gud vad roligt nu längtar jag som bara den :)



ska vi ta typ nästa vecka??



Puss käraste!



#31 - - alec:

wiiee :)



#32 - - Sanna:

Jag känner igen det där, usch. Speceillt är det så vad det gäller tjejer, jag tycker att alla tjejer borde hålla ihop och vara snälla mot varanra, man kan inte bli gladare än när man märker att det finns snälla tjejer där ute, tappar det hoppet ibland haha. Massa kramar

#33 - - petrich - me gossip and fashion:

jadu! det är synd med hål i öronen på dom små

#34 - - petrich - me gossip and fashion:

alla är fel.. :p

#35 - - Sanna:

Det är synd att inte tjejer ska se det där att man har det bättre med varandra än utan varandra, alla behöver ju tjejkompisar =) Men alla 'r inte så kloka som vi haha.

Kramar

#36 - - madeleine:

super ball bild ju:)

Till top