#1 - - m a r i t:

det blir lugnt för mig i helgen...

#2 - - B R O W N S U G A R:

Sv: jag tänkte sova nu faktiskt :D haha dudå?

#3 - - NAVAS:

JAA, JAG VET!! DET E DÄRFÖR JAG FÖRSÖKT FÅ GÖRA MINA NAGLAR HOS DEN HÄR TJEJEN IN I DET SISTA TILLS JAG ÅKER :) MEN JAG HAR FÅTT TAG PÅ EN ANNAN TJEJ SOM OCKSÅ HAR D SOM HOBBY OCH TAR EN ANING BILLIGARE ÄN VAD DET SKULLE KOSTA I VANLIGA FALL.. SKITBRA!



KOMMER ATT FLYTTA TILL LILJEHOLMEN :)

JASÅ? HUR TRIVS DU I STOR STAN DÅ? HUR KOMMER DE SIG ATT DU FLYTTA? :)

KRAM SOFIA

#4 - - Lisa:

Hallå! ja allt är bra med mig :) typ. Själv då?



Detsamma!

#5 - - Jannis:

Hej på dig!

Allt är fin med mig =)

Själv då??

#6 - - Nicole:

Svar: Tack! Ja, det är jätte bra med mig :) Du då? Kram

#7 - - Nicole:

Svar: Oj, här är det någon som missbrukar Caps lock! ^^ Händer nog inget speciellt, kanske shoppa lite och vara ute med vänner. Du då?

#8 - - Nicole:

Svar: Okej! Trevligt :)

#9 - - jennifer&julia:

Hejhej, vi är två tjejer som är nya hära på blogg.se skulle vara jättekul att få en kommentar, snälla?!



Kramar

#10 - - Lenita:

Svar: allt är bra med mig :) hur är det själv?

#11 - - Lisa:

Jahaja! men det låter ju bra :D I helgen vet jag inte än.. faktiskt inget planerat. får se :) själv då?

#12 - - Nilla:

Tack för titten ..jo då allt är bra med mej ,ha de bra

#13 - - Josiee:

alltid skoj med tävlingar!!:)

#14 - - Alexandra:

nu sitter jag o väntar in skjutsen till bussen...ska te stockholm snart :D

#15 - - Kattis:

Godmorgon!

Man får tacka, jag gillar din blogg med. Fiiin lila färg ju, hihi.

Allt är bra och det är ju fredag: GLÄDJENS DAG:

Må gott!

#16 - - Ann:

God morgon! Tack min dag igår var bra!

#17 - - Emilia:

åh , det där skulle jag vilja vinna !

Ha en bra dag :)

#18 - - ella:

hejsan hoppas du mår bra&får en bra dag;)

#19 - - Lizette:

Hej hej,

Allt är bara fint, hur är det själv? HA det fint, kram

#20 - - NAVAS:

Jaha ok :) vad duktig du e som gör dina egna då :) skulle vilja kunna göra de. Kanske tar en sådan kurs någon gång ;)



Aha ok!

Vad kul ändå :)

kram sofia


#21 - - Dress Like a Princess:

Lycka till!

#22 - - alec:

hej hjärtat. hur mår du? hur går städningen??



puss

#23 - - helena:

jaha aj då :/ du får smörja in dig ordentligt då :)

#24 - - Sanna:

sv: det är jättebra! Allt bra med dig själv då? (=

#25 - - Karin:

har precis skrivit om min helg .. jobba, plugga& köpa kamera. :)

självdå?

kram

#26 - - laijna:

lycka till :D

#27 - - Therese:

Va fin din blogg är!!

#28 - - anna:

Fina saker

Till top