I can do it all by myself!

Yes! Jag har gjort det igen!

Bara för att jag vet att folk "älskar" att veta vad jag gör på min "dö-tid", så vill jag upplysa er folks att jag gjorde en fransk manikyr själv.

För ca 3 månader sedan så skulle jag inte bry mig om att göra en på mig själv.
Visst, jag ville ha en manikyr, men inget jag ville lägga ner möda och besvär på.
Men jag har upptäckt att det är ganska mysigt att sitta och ta hand om sig själv.
Som att måla naglarna till exempel, sitta framför tv:n och pyssla är ganska mysigt.

Det är ju ett litet sätt som får en att känna sig lite mer vackrare och man mår lite bättre med sig själv.

Tar du dig tid och tar hand om dig själv?


#1 - - Sara Hamberg:

svar:

hejsan;)

jo det är helt okej,

hur är det själv?

#2 - - Sara Hamberg:

nej jag vet inte riktigt någort får det väll bli.

#3 - - Anonym:

Hej! Vilken snygg blogg du har! Den ska jag absolut besöka igen.

Tror du på spådommar? Kommentera gärna i min blogg, för det vore kul att se vad folk har för syn på spådommar.

Många varma kramar - Spådam Annki

http://kartomantik.blogg.se

#4 - - ida:

sv: kanon ju ! :) Visst äre roligt att fixa och pyssla med naglar, jag älskar det! Tyvärr brukar det bli rätt kladigt ibland :/

#5 - - Sanna:

Absolut

Försöker ta mig tiden till att ta hand om mig själv, vissa perioder är jag bättre på det än andra dock =)

#6 - - Sessan:

Jag vet, din lilla groda! Jag har inte bloggat på evigheter tihi, men jag blir så otroligt trött när jag jobbar.



Men jag lovar att ändra på mig, bara för din skull!! ;) PUSSSSSSS

#7 - - Sanna:

kika gärna in på min blogg.:D

#8 - - ida:

sv: det håller jag verkligen med om! :) haha i alla fall när resultaten med det blir bra !

#9 - - Jen:

Ja mitt ta hand om mig själv är naglarna faktiskt. Jag blir på ruskigt dåligt humör om nån nagel pajar ,, haahhaha kram

#10 - - rebecca:

Hejsan, har en liten fråga. Vill du byta länk med mig? lägger isåfall ut ditt blogg namn på min blogg om du gör detsamma, i ett inlägg bara :) Tack på förhand!

Till top