Hillary Duff

Före                                                               Efter


 

Tänk hur mycket man kan förändras inom loppet av bara några år.
Den annars sockersöta tjej har nu förvandlats till en vacker kvinna.

Hon har även hunnit mer en lysande karriär som både skådespelare OCH sångerska.
Har du hört / sett något av det som ha har gjort?

Kan säga att jag själv lyssnat på hennes låtar (och sett filmer), jag tycker att hon är helt okej.
Tyvärr är hon lite som alla andra gällande musiken.
#1 - - JENNA:

hennes nya låt I AM är såå bra!

hört den ?

#2 - - JENNA:

hennes nya låt I AM är såå bra!

hört den ?

#3 - - Sanna:

Jag håller med där, hon är lite för mycket som alla andra. Men helt okej =)

#4 - - Sanna:

Det tycker jag med, i för sig bara hört enstaka låtar men iaf =)

#5 - - Sessan:

Jag verkligen älskar hillary duff som skådis, hon gör filmer som gör en glad ända nerifrån tårna och uppåt :D



Förlåt hjärtat, jag har varit på stan under dagen. Men jag har lyckats hinna slänga iväg två inlägg..



PUSSSSSSSSSSSS

#6 - - Sessan:

Du har ju knappt heller bloggat din rackare ;) Pusss på sööt

Till top