Drinktips!



Tänkte att jag skulle börja ge drink tips  igen. Nu var det minnsan ett tag sen nu.
 Hur som haver..

Absolut Raspberri Streetsmart




1 del Absolut Raspberri
Sprite

Bygg drinken över is i ett longdrinkglas. Garnera med lime
Servera med sugrör.
Svårare än så är det inte. Busenkelt!

#1 - - Frida:

haha tack :D. ja är jag inte bildskön :P hahahaaha..

Allt är fint, hur är det själv?

#2 - - alec:

ah GUD VAD GOTT..



hmm idag har jag tagit det lugnt hemma, lite halvt bakis, gått promenad med hunden och varit på styrelsemöte...

vad har du haft för dig???

kram

#3 - - JENNA:

men TACK! va roligt att höra!

är svin avis på din hårfärg kan jag ju säga! :D

#4 - - JENNA:

brukar du ha lockigt? det tror jag du skulle passa svinbra i, lite hollywood lockar sådär : )



allt är fint, trött efter mycke jobb. :/

själv då? kramis

#5 - - ellen:

tack så hemskt mycket louise :D

#6 - - ellen:

tack hörru, kul att du gillade min blogg :) hoppas du fortsätter att följa den (: kram!

#7 - - louise:

jag ska hälsa på min moster och bara kolla in sthhl, såg marie picasso på skansen igår :D

#8 - - MADDE:

Tycker att du får ha veckans drink eller så :) Hade bäst!

#9 - - JENNA:

jobbar just nu med hemtjänst.. det är lite sisådär.

mycke spring! hahahah.



du då? hur gammal är du ? : )



kramis.

#10 - - tove:

Hhahah ja jag fick med mig en en drös med kap den kvällen :P allt bra långt därborta? man hoppas på det iallafall :)

#11 - - tove:

Hhahah ja jag fick med mig en en drös med kap den kvällen :P allt bra långt därborta? man hoppas på det iallafall :)

Till top