Get on your dancing shoes

Okej, jag hade nog inte valt dessa att dansa med en ute kväll.

På tal om skor så är jag i ett desperat behov av nya höst och vinter skor..
Tycker inte om att handla skor. Är så himla kräsen så att någon borde ge mig en örfil.

Men här om dagen så var jag och tony och kolla på skor. Hitta ett par snygga stövlar men en liten klack på, precis så vill jag ha!

Men kan tänka mig att mina små tår kommer att vara i uppror i vinter. Jag får helt enkelt köpa mig massor av skor?


Hum, tror inta jag har plats för mer skor. Har typ.. 7 par (bara sommar)skor.

Hur många par skor har du?
#1 - - Amanda Eklund:

hahah ooh ilkena snygga gem ig ;D hahah jag älsakr höga klackar :D

#2 - - Sanna:

oj sju haha jag har fyra backar fulla, säkerligen minst 35 par skor bara där och sedan har jag ståendes i hallen och några på hyllor, har säkert 45-50 par skor, men inga att ha på mig :P

#3 - - Anonym:

hjälp. dom var höga. :/ hmm vet inte hur många skor jag har... kanske 20.

Till top