Film & mys på pojken!

Jaa, så sant som det är skrivet!

Tänkte gå och kolla på film med älsklingen alldeles straxt!
Mys med; film, snacks & ljus. Kan det bli så mycket mer mysigt?

Vad är det mysigaste du någonsin har gjort för din partner?

#1 - - JESSICA:

sv : Jag ska iväg till stockholm imorgon och ikväll är jag barnvakt :) Vad ska du göra ?

#2 - - Kattis:

Lördag är nästan bättre för adå är man ledig hela dagen. ;D

Ha det gott!

#3 - - Kattis:

Ja, man får försöka njuta av alla dagar i helgen.

Kram

#4 - - JESSICA:

Jag ska shoppa och hälsa på släkten =)

#5 - - JESSICA:

Vad mysigt, blir de så hela helgen ? :)

#6 - - Sarah:

Haha, har ej haft en "älskling" så att säga men något personligt skulle det bli när och om det händer ;-)

#7 - - Kattis:

Jag jobbar som administratör på en gymnasieskola.

Ha det gott!

#8 - - Sanna:

Åh det lät mysigt

Hm det bästa jag gjort för min man är nog när jag lurade iväg honom på utflykt med picknickkorg packad å hela korgen full med massa gott till honom, sen hade jag prepareat hemmet när vi kom tillbaka :P



Puss å kram

#9 - - Ida Björck:

oj det mysigast? hm, kanske ordnat en myskväll med levande ljus och så tror ja :)

#10 - - Sanna:

Jajamän allt bara bra, sjukt trött och ska krypa till kojs, så jag orkar vara trevlig imån =) Allt bra med dig?

kramar

#11 - - anna:

kul mysigt

#12 - - Athena:

jag är rätt dålig på o ordna sånt själv, men min kompis e helt sjukt duktig. på valentines förra året bjöd han ut sin tjej på en sån riktig romantisk kväll... åh, de lät så fint när de berätta om den :D

#13 - - marie:

Aha okej, men vad kul. skönt med utomlandsemester. du kommer att lägga bilder på bloggen va?

Till top