Elegant som bara den

Joo, om man kunde vara det 24 timmar om dygnet?

Känner mig himla sliten och trött, vilket är ganska konstigt eftersom jag inte har gjort något speciellt idag.
Lagade min berömda pasta och skinksås för en liten stund sen, mycket god om du frågar mig. hihi

Vart ute med hunden förut också, vilken busunge hon är!

Nää, ska väl kanske diska och ta en dusch?

Puss!
#1 - - alec:

hej finaste flickan!!

det är bara bra med mig med :)

gjort i helgen då?

PUSS STUMPAN

#2 - - emelie:

haha jah tänk om man kunde vara de ;)

ååh jag älskar pasta och skinksås :D

#3 - - Maria:

Haha tack så himla mycket =)

#4 - - emelie:

jo verkligen :):)

#5 - - Anonym:

bli medlem här och du kan få gratis presentkort! bra va!

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=1341

ha annars en bra kväll! ;)

#6 - - Brunetten Sanna E:

jag jobbar natt som assistent.

vad jobbar du med då?

#7 - - Brunetten Sanna E:

ok ok, vad är det för jobb du kan komma ut på då tex+

#8 - - Maria:

Visst är det underbart? =)

#9 - - Brunetten Sanna E:

oj, usch. då förstår jag att du söker nytt jobb :p



Jag jobbar hos en tjej som totalförlamad och har respirator. Grymt intressant jobb :D



Du har säkert sett henne i tidningar och så, hon var med i näst senaste numret av Glamour tex :)

#10 - - Anna:

gillar din blogg tjejen!

#11 - - mippi:

Tack så mycket =)

#12 - - Maria:

Hihi du inspirerade mig till att också laga spenatpasta med ost/skink/ärtsås! =P Såååå mumsigt! =D

#13 - - Maria:

Hihi =)

Till top