#1 - - MADDE:

Haha, ja herregud för dom där historialektionerna.. Jag saknar faktist skolan nu när dom som ska har börjat igen! Men det kanske bara är för att jag sitter kvar här hemma på samma ställe, utan jobb och fortfarande beroende av mina föräldrar :P Men så får det inte vara länge till!

#2 - - Sofie:

Ha! Vilken häftig! Men du liknar ju henne på det kortet faktiskt, utan morph.

#3 - - jenna:

LÄSKIGT! :O

#4 - - alec:

Åh handla möbler, vadå vadå vadå??

:)

Jag ska ta det lugnt, titta tv, och sen blir det kalas :)



Hur mår du då?

Stooor kram

#5 - - alec:

jag älskar också att inreda

men nu har vi inget kvar att inreda :( men man hittar säkert nått mer..

Tack för din värmade kommentar tack!!!<3



Hm, det är inte så bra, jag försöker andas normalt men det är svårt, vill inte visa folk, det är bara jiobbigt att skriva hur man mår liksom...



KRAM TJEJEN!

#6 - - alec:

åh vad roligt att få göra så mycket :) lycka till gumman med inredningen.. det blir nog skit fint :) och roligt!!



Mmm den där jävla masken som sitter så bra, eller hur??



vad tycker du om min dikt?? ska jag ta bort den??

KRAM

#7 - - alec:

Ja gör det, lägg upp bilder :) vill se ju



Tack, jag behåller nog dikten, den är lite svår att förstå men det är det som finns inom mig när jag mår dåligt!!



stor kram, tack för alla underbara kommentarer!

#8 - - becca:

du och brittan påminde faktiskt lite om varandra

#9 - - alec:

thihi jaaaaaa :)

#10 - - Sess:

Åååååååååååååh, kan inte du spara en bild på mig och göra så med den? PLZ PLZ PLZ PLZ!! Vore skit kuuul ju.



Puss på underbart söt!!

#11 - - Millan:

Nej vad grymt x) !

Till top