Dikt

Fängelsets portar vill inte öppna sig för mig
På dessa händer och knän kryper jag
Jag räcker en hand efter dig
Allt jag behöver är dig
Snälla hör mig, jag ropar
Jag ropar efter dig
Skynda, jag faller


Visa mig hur det är
Att vara den som står kvar
Visa mig vad som är rätt och fel
Och jag ska visa dig vad jag kan bli
Säg det till mig
Och jag lämnar detta liv bakom mig
Säg mig om det är värt att rädda mig


Himelens änglalika portar vill inte öppna sig för mig
Med dessa trasiga vingar faller jag
Och allt jag ser är du
Jag ropar efter dig
Skynda, jag faller


Säg mig, är det värt att rädda mig?

Copyright louise

#1 - - Elena:

Hoppas du får en bra dag!

#2 - - alec:

hej hjärtat hur mår du idag??

Igår va en super dag för mig, och snart ska jag fika med en kompis, vad gör du i det soliga vädret??



love

#3 - - MADDE:

Så himla vackert Louis! :)

Till top