Det är roligare att göra själv

Ni som känner mig vet att jag är utbildad och intresserad av hantverk & design.
I tidig ålder upptäckte jag att jag är mer praktisk & kreativt lagd.
Att jag gillar allt som glittrar är heller ingen nyhet.

Därför tänkte jag dela med mig av olika tips om hur man kan göra presenter själv!

Något som ligger varmt om hjärtat är att göra och designa egna smycken! 
På så sätt så kan du skapa ditt egna ultimata smycket som dessutom är helt exklusivt!  

Hur inskaffar man olika material? 

Jag skulle gå in på Panduro

Det är en hobby affär där du kan hitta allt mellan trä & metall! Där klickar du på "Alla varor" och sedan på "Pälor & smycken". 
Sen är det bara låta din kreativa förmåga flöda! 







Har ni mer frågor om detta?
Då är det bara att lämna en kommentar så svarar jag så fort jag kan! 





 
#1 - - Sessan:

Jesss, det blir verkligen hur lääckert som helst!! Och det bästa av allt är att ingen har exakt likadant förhoppningsvis ;)



Jaa, det är mkt bättre. Vi har behövt att ha lite lugn och ro mellan oss, eftersom att det har varit så turbulent med hans föräldrar och allting. Börjar ordna upp sig för oss, då vi låter kärleken sköta resten.



Miss you! PUSSS

Till top