#1 - - Sofie:

Så underbart gulliga! Jag älskar speciellt hallonsmycket =) Så fint. Vad kostar dom?

#2 - - Sessan:

Just inom smink, naglar, hår så är det min stora passion. Vill vara extra utbildad i allt beträffande dem sakerna!! Det är så roligt hur man kan förändra en persons utseende så pass genom att bara konstruera en cool make up :D

#3 - - Sessan:

Du kan ha den på din sida lite snabbt så jag kan få se den! Sen kan jag ta den på min sida.



PUSSS PÅ MIN TOPPENTJEJ!!

#4 - - Sessan:

Du klär dig mest i relativt mörka färger såsom svart & grått va? Eller har jag fått helt fel bild utav dig?

Jag tycker det är alldeles riktigt, det blir en läcker kombination med det ljuvliga hår, samt lite mörkare färger, eller gammeldags lila som en liten färgklick i det hela. Smycka på med accessoarer min pärla!!



<3<3

Till top