Ett vakande öga på dessa bloggar

Blev lite inspirerad av Sannas blogg där hon hade lagt upp några blogg som hon följer dagligen.
Brist på ideér så gör jag det samma.



Sessan:
Som jag har nämnt så många gånger inna så följer jag hennes blogg dagligen. Har följt den ett tag nu och kan konstatera att hon är en riktig pärla. En tjej som har både hjärna & hjärtat på de rätta ställena.
Lika vacker utåt som inåt.
Älskar att följa henne genom fotograferingar och genom livet, hennes skönhets tips är ju inte att bua åt heller. tihi

Alec:
Älskar hennes modetips och härliga personlighet. Började snacka med henne för en kort tid sedan och att vi båda delar inrednings intresset är ju en stor bonus! En rikigt snäll & söt tjej.
Hon har koll på det mesta som är inne just nu angående mode och skönhet.

Sara:
Hennes blogg har jag börjat följa nyligen. Hennes blogg innehåller lite om allt möjligt. Hennes skönhets tips är rikigt intressanta att läsa likaså hennes klädtips!
Även hon har utvecklat ett intresse för inredning, jag säger det igen "stort plus"!

Amanda:
Hennes blogg har jag faktiskt börjat följa för en ganska kort tid sedan. Där hennes blogg innehåller lite smått om mycket. Bland annat horoskop, skolan & hemma. En riktigt härlig tjej.


Det finns fler bloggar som jag läser dagligen, men om jag skulle lägga upp alla skulle listan bli lång.
Av den anledningen så har jag kortat ner den avsevärt.

#1 - - Sessan:

Baaby plutt, du gör mig till en stjärna, du ger mig verkligen prinsessbehandling!!



ÄLSKAR MIN UNIKA BARBIE!!

#2 - - V:

japp, dom bloggarna är bra!

#3 - - Amanda Eklund:

naw tack så mycket vilak fina ord :'D

Till top