Bila

Jaa, ikväll ska jag & min baby åka till Västerås och hämta lilla Dino! (Tonys andra lilla voffsing) 

Hans mamma är inte hemma förens runt kvälls kvisten, så vi får åka lite senare på kvällen. 
Men det gör inte mig något alls. Tvärtom, älskar att åka bil på kvällen. Lyssna på skön musik, sitta nära sin älskling och härlig utsikt har man runt omkring sig. Det kan väl inte bli bättre? 



Det blev visst inget bilande ialla fall. 
Får väl se hur det blir senare i veckan.

 
#1 - - Camilla Aggeborn:

Mjo befriande på nått sätt är det inte?;D

#2 - - Camilla Aggeborn:

Ja det är bara för bra

#3 - - alec:

hej hej på dig!!

varit borta ett tag.. hur är det??



jag jobbar inte som svar på din fråga, jag är sjukskriven .. du då?



kram

#4 - - Sessan:

HAHA din mupp!! Min fästman heter Dino i förnamn ;)

Jaa, jag hade riktigt roligt under plåtnignen. Tyvärr så är dom inte retuscherade ännu. Men dom blev heelt okej.



Have fun beaautiful <3

Till top