Härliga tider.

Idag har det varit en riktig minnesdag.
Sortera med mina gamla häst grejer. Shit vad man börja tänka på hur mkt tiden rinner iväg för en. Har Många fina minnen då vi gick upp till stallet. Red ut riktigt länge och bara lät hästarna galopera.

Även satt man och skratta för sig själv när man tänkte på syster och alla gånger som hon föll av mina hästar. Haft 3 st.

Knatte: Min första häst som jag fick ta hand om helt själv. Vann även flera tävlinga med han. Bästa Minnet: När syster föll av han på åkern utanför vårat hus! :D

Izadora: Min andra häst. Bästa gren var ju dressyr. Tävla aldrig med henne. Bästa minne: När jag föll av från henne och landa med rumpan först på en lerig åker. Jag tror att Michis, Jenny och Linda minns! :)

Lady: Min favorit och sista häst innan jag sluta. Tävla ett x-antal gånger med henne. Hon var även en av dom vackraste hästar som jag haft. Bästa Minne: Ha! Många, men en är det nog när jag skulle ta in henne från hagen på sommarbetet. Tog ca 3 timmar innna jag gav upp! :P Jag tror Jenny minns våra dagar när vi försökte få in henne. :) 

Det är vad jag kallar underbara tider.  

Till top